میانبر بزنید: روش های ایجاد تا کسب درآمد از دوره های آنلاین (قسمت دوم)

افزایش فروش دوره آنلاین

در قسمت قبل دو مرحله مقدماتی برای تعریف، فروش و بازاریابی و فروش کلاس آنلاین را ذکر کردیم. گفتیم دو مرحله اولیه برای تعریف فروش و بازاریابی دوره آنلاین عبارتند از نظرسنجی و نام گذاری دوره آموزشی که برای مطالعه بیشتر می توانید به لینک بخش 1 روش های ایجاد تا کسب درآمد از دوره های آنلاین مراجعه نمایید. با ما همراهی کنید تا مطالعه مهمترین مطالب مربوط به بازاریابی و فروش دوره آنلاین شما.



روش های ایجاد تا کسب درآمد از دوره های آنلاین (قسمت اول)



مرحله سوم: قیمت گذاری دوره آنلاین شما

این بخش بسیار اهمیت دارد. ارزش گذاری روی قیمت دوره بسیار مهم است زیرا سیاست های خاص خود را دارد.

در این مطلب قصد داریم چند نکته و توصیه راجع به  هنگامی که اولین دوره را جمع آوری نمودم با شما در میان بگذارم. این نکته ممکن است یه ضرر من تمام شود زیرا با فروختن دوره با قیمت پایین کاملا متضرر می شوید. ممکن است فکر کنید با این کار مردم تمایلی به خرید دوره های گران قیمت ندارند و تصمیم دارند پول خود را سیو کنند اما کاملا برعکس است. تصور مردم این است چیزهای رایگان مفید نیستند و به درد نمیخورند.



برگزاری کلاس آنلاین رایگان



آیا تا بحال شما کلاس آنلاین رایگانی را به دست آورده اید؟ با آن چه کرده اید؟

بازاریابی و فروش دوره آنلاین به شما یاد می دهد دوره را رایگان یا ارزان نفروش. اگر یک کلاس یا دوره رایگان داشته اید حتما آن را دور انداخته اید شاید هم اصلا آن را مطالعه ننموده اید. موضوع به همین راحتی است  وقتی قیمت شما خیلی پایین است ، هیچ کس اهمیتی نمی دهد. آنها سرمایه گذاری نکرده اند. آنها نمی خواهند نتیجه بگیرند. وقتی قیمت بالاتری دارید، در واقع افرادی را می خواهید که می خواهند آنجا باشند، می خواهند سرمایه گذاری کنند و ارزش پول خود را بدست آورند. آنها به دنبال پشتیبانی بعد از خرید هم هستند"

این یک چشم انداز جذاب و کاملاً درست در مورد قیمت گذاری باتوجه به پشتیبانی هم بود. بنابراین عقیده من این است که در 5 درصد بازار خود جز 10 درصد برتر باشید.

چرا قیمت های دوره آنلاین را بالا ببریم؟

قیمت بالا با کیفیت رابطه مستقیم دارد. بنابراین قیمت گذاری همان موقعیت یابی است. شاید سالهاست که شما دوره های آنلاین ارائه می دهید. دوره هایی که کیفیت بالا و پشتیبانی مطلوبتری دارند 900 درصد شکایت کمتری دارند.

دریافتیم که در مورد دوره های آنلاین نیز صد در صد صدق می کند. آیا می خواهید محصول ارزان برای همه ارائه دهید یامحصول خاص برای مشتریان خاص ارائه دهید که این دو بسیار تفاوت دارند.

این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که قیمت بالاتر به معنای محتوای بیشتر نیست. بسیاری از مردم این موضوع را اشتباه را می گیرند. آنها فکر می کنند افزایش قیمت به معنای افزایش محتوا است.

قیمت گذاری بر اساس ارزش است نه حجم یا طول.

بگذارید تکرار کنم قیمت گذاری براساس ارزش است نه حجم.

شغل" شما به عنوان یک مدرس کلاس آنلاین چیست؟

  • "کار" شما این است که به دانشجویان یا دانش آموزان خود کمک کنید تا نتیجه را در سریعترین زمان ممکن و ایمن بگیرند.
  • شما میانبر هستید.
  • شما مدرس کلاس آنلاین کوتاه مدت نیستید. چه کسی می خواهد بلند مدت باشد؟ این حتی یک عبارت واقعی نیست.
  • مقدار محتوای دوره شما هیچ ارتباطی با قیمت ندارد تا زمانی که شما دنبال پیروی از نتیجه گیری سریعتر و ایمن مردم برای نتیجه باشید.

یک مثال در دنیای واقعی را برای شما شرح می دهم. یکی از دانشجویان دوره های آنلاین که دوره با عنوان عادت های مدیریت زمان خود را تغییر دهید تولید کرده است، در 30 روز 50٪ بهره وری خود را افزایش دهید. او قیمت مشاوره خود را 81٪ افزایش داد و افراد کمتری در آن ثبت نام کردند ، اما درآمد بسیار بیشتری کسب کرد ، در نتیجه درآمد وی بیش از 33٪ افزایش یافت و بیش از 60٪ تبلیغات دهانی بیشتری داشت.

چقدر باحاله؟ او افراد کمتری در آن ثبت نام کرده ، درآمد بیشتری کسب کرده و تعریفات بیشتری دریافت کرده است. او توانست مشتریان جدی تری را جذب کند که می خواستند نتیجه مطلوب بگیرند.

مرحله چهارم: ضبط کلاس آنلاین

وظیفه شما این است که میانبر باشید ، تا مشتری خود را به سرعت و به حداکثر ممکن نتیجه برساند، بنابراین شما می توانید نتایج دوره خود را در عرض چند دقیقه مشخص نمایید.

قبل از شروع باید این موارد را از خود بپرسید "نتیجه تکمیل دوره من چیست؟" ابتدا بنویسید "جایی که اکنون آنها هستند" و در انتها، "نتیجه تکمیل دوره من چیست؟"

برای یک مثال شما می خواهید یک دوره آموزش سگ ارائه دهید برای مثال دوره صحبت کردن سگ.

آنها الان کجا هستند؟

سگ نمی تواند صحبت کند ، فقط پارس می کند.

نتیجه گذراندن دوره من چیست؟ 

سپس تمام کاری که شما انجام می دهید پر کردن مراحل است تا آنها را از جایی که الان هستند به نتیجه برسانید. همین فوق العاده ساده است.

هیچ دلیلی وجود ندارد که در این مورد فکر کنید. فقط بنویسید:

هر دوره موفق را می توان مرحله به مرحله تقسیم کرد؟

دو سوال اساسی که من همیشه دریافت میکنم این است. چه مدت فیلم های من باید در دوره من قرار بگیرند؟ و چند واحد باید در دوره خود داشته باشم؟

باید چند فصل در دوره آنلاین خود داشته باشید؟

چه مدت فیلم های من باید از کلاس آنلاین من باشند؟

پاسخ این است که مهم نیست به شرطی که دنبال دنبال میانبر باشید و مردم را به سرعت و تا حد ممکن به نتیجه برسانید.

این موضوع مهم است  اما موضوع در مدت زمان آموزش آن متفاوت است. موضوع شما می تواند مدیریت زمان مطالعه باشد. این می تواند بسیار متفاوت از آموزش سگ باشد. مقایسه این دو مانند مقایسه سیب با پرتقال است. به شرطی که به آنها کرک ندهید ، و به آنها کمک کنید تا نتیجه بگیرند ، طول آنها مهم نیست.

چند سرفصل ایجاد کنم؟

پ به یاد داشته باشید "ماژول ها" فقط دوره اصلی "فصل ها" است. مقدار مناسب ماژول ها برای دوره آنلاین شما 12 یا کمتر است.

بنابراین 12 ، 10 ، 8 ، 6 ، 4 ، یا اگر در تعداد عجیب و غریب هستید ، 5 ، 7 ، 9 خوب اس

اگر بیش از 12 تکه بروید ، از طریق عمده ، اصلی ، عمده به کسب و کار شما آسیب می رساند.

دلیل اول فروش است. شخصی به صفحه فروش شما می آید و با خود می گویند ، "اوه ، این 46 فصل است. من هرگز نمی توانم از این طریق مطالعه کنم. "

حتی اگر هر یک از تکه ها فقط سه دقیقه باشند، مهم نیست. خسارت وارد شده است ما یک بلوک ذهنی داریم که در آن فکر می کنیم ، "وای خوب ، من هرگز این کار را انجام نمی دهم. من قصد ندارم دوره  بخرم. " این کاملا فروش شما را از بین خواهد برد.



نرم افزار کلاس آنلاین



حال ، افرادی که خرید می کنند چه می شوند؟

آنچه در نهایت اتفاق می افتد (و این دومین مشکل است) این است که افراد دوره را به پایان نمی رسانند ، نتیجه نمی گیرند و تسلیم می شوند زیرا به نظر می رسد یک جنگ ثابت سربالایی است.

کسی که هفت بخش اول را مطالعه میکند ، همه آنها هیجان زده هستند و می گویند ، "اوه ، من 32 مورد دیگر برای رفتن دارم" ، یا هر آنچه ممکن است باشد و به غروب خورشید می روند.

بنابراین نتیجه نهایی ، این باعث از بین رفتن فروش شما و از بین رفتن نتایج شما خواهد شد. خوب نیست آن را تا 12 یا کمتر نگه دارید.

مرحله 5: مشتریان بالقوه + طعنه زدن

بیایید در مورد اشتباه بزرگ بازاریابی و فروش دوره آنلاین صحبت کنیم.

پیغام می دهد اگر می خواهید در مورد موهای من بدانید یا "می خواهید ابتدا در مورد آن بشنوید؟ فقط در صفحه بمانید و ابتدا در مورد انتشار آن با خبر شوید، ایمیل خود را وارد کنید. "

مشکلش چیست؟ چرا این یک اشتباه است؟هیچ ارزشی ندارد.

بنابراین تمام آنچه که من در اینجا می گویم وارد کردن آدرس ایمیل خود است در اصل قصد دارم مواردی را برای شما بفروشم.

بنابراین این صفحه را با یک صفحه جایگزین کردیم ، یک مجموعه ویدیویی سه قسمتی. در آن آمده است، فیلم های آموزشی رایگان دریافت کنید تا به شما کمک کند سود خود را بدست آورید.

با وارد کردن ایمیل خود در باکس ، نمایش وب مبتنی بر مصاحبه را انجام دهید. این کاملاً تغییر دهنده بازی بود.

آنها ایمیل خود را وارد می کنند و سپس از شما فیلم رایگان دریافت می کنند.

چند روز بعد آنها یک فیلم رایگان دیگر از شما دریافت می کنند. پس از چند روز دیگر ، آنها یک فیلم رایگان نهایی از شما دریافت می کنند. در آخر ، شما آنها را دعوت می کنید تا به دوره آنلاین خود بپیوندند. هیچ چیز طرح واره ای وجود ندارد. هیچ چیز عجیبی وجود ندارد. شما یک سری ویدیوی رایگان شگفت انگیز به آنها دادید و اکنون می گویید ، "هی ، امیدوارم که سریال را دوست داشته باشی. اگر می خواهید واقعاً دست شما را بگیرم ، این دوره گام به گام را مطالعه کنید. "

به هر حال ، صفحات ساخت فیلم های ویدیویی رایگان را که در سراسر این کتاب نشان می دهم می توان با چندین برنامه مختلف تهیه کرد ، اما انتخاب بدیهی برای ساده ترین کار (و آنچه که من استفاده می کنم زیرا همراه با یک الگوی سری رایگان ویدیو است Course Cats است.)

بنابراین آنچه شما انجام می دهید در اینجا است. شما یک سری ویدیوی رایگان ایجاد می کنید و سپس تا آنجا که می توانید به آن سری ویدیوهای رایگان مراجعه کنید.

قبلاً به یاد دارید ، ما در مورد دارایی های شما برای تبلیغ و نظرسنجی شما صحبت کردیم؟

شما می خواهید سری فیلم ها را برای افرادی که در لیست ایمیل خود هستند ارسال کنید.

شما می توانید سری فیلم های خود را به هر طریقی که برای شما مناسب باشد تبلیغ کنید. در وب سایت ، وبلاگ ، پادکست ، رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید ، تبلیغات ایجاد کنید و لیست ادامه دارد.

هرچه بدست آورده اید ، از آن استفاده کنید!

یک سری فیلم های رایگان دارایی دیگری است که قصد دارد به شما در ایجاد لیست ایمیل شما کمک کند (و محتوای ارزشمندی را برای افرادی که در لیست ایمیل شما هستند ارائه می دهد). سری فیلم های رایگان هستند منجر به راه اندازی دوره آنلاین شما می شود.

مزایای یک مجموعه ویدیویی چیست؟

چرا ما داریم این کار را می کنیم؟

چند دلیل اصلی عبارتند از:

در مقابل با فرستادن افراد به صفحه فروش واصرار به خرید ، می توانید برای ساخت لیست ایمیل خود را انتخاب کنید. شما در حال ساخت (یا افزایش) لیست چشم اندازهای خود هستید.

سری فیلم های رایگان به نوعی مانند قرار اول است (نه این که در یک قرار اول باید بدون وقفه صحبت کنید ) اما نکته اصلی این است که مردم شما را می شناسند. آنها در حال یادگیری سبک تدریس شما هستند. آنها در مورد موضوع شما یاد می گیرند. آنها در حال ارزیابی هستند که آیا شما را دوست دارند و فکر می کنند شما قبل از سرمایه گذاری در وقت و تلاش خود را دارید.

این مجموعه ویدئویی رایگان ارزش بالایی دارد. ارزش زیادی در ارتباط با مجموعه فیلم های رایگان در مقایسه با سایر رسانه ها است که می توانید مانند نوعی چک لیست یا مواردی از این دست ارائه دهید. ارزش بالایی برای مشترکان ایمیل فعلی شما و افراد جدیدی که در آن ثبت نام می کنند قائل باشید.

قبل از اکران فیلم به این به عنوان پیش نمایش فکر کنید ... اما این یک پیش نمایش با ارزش و اکشن است که در آن مردم در حالی که مردم را برای خرید دوره شما هیجان زده می کنند چیزی را یاد می گیرند.

در پایان سری فیلم های رایگان چه اتفاقی می افتد؟

این زمانی است که شما می خواهید افراد را برای ثبت نام در دوره آنلاین خود دعوت کنید. در مرحله بعدی در مورد آن خیلی بیشتر

اکنون این موضوع را بررسی کنید:

با این حال ، مفهوم اصلی ارائه چندین قطعه از محتوای رایگان عالی است که منجر به راه اندازی دوره آنلاین شما می شود.

اگر در رقابت هستید ، همیشه می توانید موارد رایگان دیگری را که منجر به انتشار دوره شما می شوند ، آزمایش کنید ، یعنی یک سری ایمیل رایگان ، یک سری ویدیوی طولانی تر یا هر کاری که می خواهید انجام دهید. ما همچنان شاهد موفقیت های چشمگیر (من و دانشجویانم) با مجموعه های ویدیویی سه قسمتی هستیم ، اما با مسئولیت خود ، شما می توانید پیشنهادات رایگان دیگری را انجام دهید و همچنین به شرطی که مفهوم کلی را درک کنید.

شما واقعاً در این ویدیوهای رایگان چیزهای عالی آموزش می دهید. آنها یک زمین فروش با شکوه نیستند. هیچ چیزی شبیه به آن نیست. نتیجه نهایی این است که شما نکات ارزشمندی را به اشتراک می گذارید.

ممکن است فکر کنید ، "خوب، اگر من بیش از حد تدریس کنم ، چه می شود؟ آیا مردم نمی خواهند دوره من را بخرند؟ " من کاملاً می فهمم که با این سوال از کجا آمده. عکس این در واقع درست است ، زیرا مردم خواهند گفت ، "اگر این چیزهای رایگان باشد، من می توانم تصور کنم که چیزهای پرداخت شده حتی بهتر است!"

همچنین ... آیا کسی برای دیدن فیلم نرفته است زیرا پیش نمایش خیلی خوب بود؟

یادداشت از یک طرف DSG

روشی که من به آموزش یک مجموعه ویدئویی رایگان می پردازم ، انجام سه فیلم است و سپس ثبت نام در دوره خود را باز می کنید. (فصل بعدی مربوط به آن است!) توصیه می کنم از این فرمول پیروی کنید.

با این حال ، مفهوم اصلی ارائه چندین قطعه از محتوای رایگان عالی است که منجر به راه اندازی دوره شما می شود.

اگر در رقابت هستید ، همیشه می توانید موارد رایگان دیگری را که منجر به انتشار دوره شما می شوند ، آزمایش کنید ، یعنی یک سری ایمیل رایگان ، یک سری ویدیوی طولانی تر یا هر کاری که می خواهید انجام دهید. ما همچنان شاهد موفقیت های چشمگیر (من و دانشجویانم) با مجموعه های ویدیویی سه قسمتی هستیم ، اما با مسئولیت خود ، شما می توانید پیشنهادات رایگان دیگری را انجام دهید و همچنین به مسئولیت خود شما.



مشاوره برگزاری کلاس آنلاین



مرحله 6: راه اندازی VIP

بسیار خوب ، نفس عمیق زیرا اکنون وقت آن است که در واقع این فروش ها را انجام دهیم.

در مورد راه اندازی یک دوره آنلاین وای ، این است که افراد مجموعه های ویدیویی خود را (YAY) انجام می دهند و سپس ایمیلی برای شما ارسال می کنند که می گوید: "خوب ، دوره من اکنون برای فروش است و شما می توانید از الان خریداری کنید پایان ابدیت. "

و آنها هیچ سودی نمیکنند. چرا؟ آنها چه اشتباهی کردند و چگونه می توانید این کار را درست انجام دهید؟

وقتی نوبت به فروش دوره های آنلاین می رسد - این خیلی مهم است ، بنابراین حتماً این مقاله را یادداشت کنید - باید مهلت داشته باشید.

شما باید مهلتی داشته باشید که افراد بتوانند در دوره آنلاین شما ثبت نام کنند. ضرب الاجل ساده است. ما یکی داریم که به مردم در تصمیم گیری کمک می کند.

- من داخل هستم یا بیرون هستم؟ ضرب الاجل این تصمیم را مجبور می کند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که من می بینم عدم استفاده از مهلت است.

چگونه از یک مهلت قانونی مثل یک قهرمان استفاده می کنید؟

پرتاب مهم است. این یک راه اندازی پنج یا ده روزه است که مهلت دارد تا دوره آنلاین خود را از دروازه خارج کنید و اولین مشتری های خود را بیاورید.

بنابراین دوره شما برای ثبت نام به مدت پنج یا ده روز پس از مجموعه ویدیویی شما باز خواهد بود و سپس بسته می شود.

و هدف از راه اندازی ، به سادگی ، آوردن اولین مشتریان است.

اکنون ، یک اشتباه بزرگ که من همیشه می شنوم این است که مردم فکر می کنند پرتاب همه چیز پایان است. آنها فکر می کنند اگر در زمان پرتاب خود هفت میلیارد دلار سود کسب نکردند ، این یک شکست است و این 100٪ نادرست است.

پرتاب آغاز است و نه پایان. کارهای زیادی وجود دارد که ما می توانیم پس از پرتاب شما انجام دهیم. هنگام پرتاب ، توپ به پایین تپه می چرخد. این در حال ایجاد اعتماد به نفس شماست. این در حال آوردن آن چند مشتری اول (یا شاید چند ده نفر یا بیشتر) است.

یکی از داستانهای دیوانه وار مورد علاقه من مربوط به مشتری من رنا کریستین است. او به مادران خانه نشین می آموزد که چگونه یک کسب و کار دست ساز موفق ایجاد کنند. اولین پرتاب او 3000 دلار فروش داشت و به معنای واقعی کلمه برایم یک ویدئو فرستاد که گریه می کرد زیرا بسیار هیجان زده بود.

حالا برخی ممکن است به آن نگاه کنند و بگویند 3000 دلار… این شگفت آور است! دیگران ممکن است بگویند ، 3000 دلار ... این تمام است؟ اما برای رنا زندگی در حال تغییر بود. و او به آن ادامه داد. او ادامه داد. در 12 ماه گذشته نزدیک به 2 میلیون دلار فروش داشت.

نکته این است که درگیر آن تبلیغات اینترنتی پرتاب که نیاز به شش رقمی یا هر موفقیت دیگری است ، نشوید. این فقط آغاز است ، دوست من.

انجام یک شروع، لیست ایمیل شما را ایجاد کرده و اعتبار شما را افزایش می دهد. گارانتی فروش تا چند ساعت می تواند معجزه کند.

مرحله 7: فروش در حال انجام

کارهای مختلف بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید زیرا اکنون یک دارایی دارید و این یکی از جالبترین موارد است.

شما می توانید مشتریان جدید ، وبینارهای آنلاین سرمایه گذاری مشترک (جایی که شرکا دوره شما را برای شما تبلیغ می کنند) ، وبینارها ، تبلیغات ، مصاحبه ها پیدا کنید و لیست به هر آنچه تصور می کنید ادامه می یابد.

یکی از اشتباهات بزرگی که می بینم مردم مرتکب می شوند فراموش کردن این مرحله است. آنها دوره خود را برگزار می کنند و سپس به پروژه دیگری می روند.

تشبیه عالی که شنیدم به نوعی شبیه نمایش بود. شما نمی توانید نمایش بنویسید ، بازیگران را پیدا کنید ، تمرین کنید  و سپس تعطیل شوید ، درست است؟

شما روی نتایج آنها سرمایه گذاری کرده اید. یادت باشد. یک کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که افراد گروه های فیس بوک فقط مشتری های ما با جلسات مربیگری سریع و پرسش و پاسخ شگفت زده شوند.

چند نکته سریع دیگر ...

  • برای فروش دوره های آنلاین نیازی به هیاهوی زیاد ، ترسیمی یا فشارآمیز نیستید.
  • شما چیزهای رایگان می دهید و سپس از افراد دعوت می کنید تا ثبت نام کنند.
  • ایمیل یا موبایل شخصی مهم است. به عنوان مثال ، پدر من که خدمات مشتری را بالا می برد برای همه افرادی که در دوره من ثبت نام می کنند ایمیل شخصی می فرستد.
  • همه چیز را مستند کنید. بنابراین وقتی یک دوره ایجاد می کنم ، همیشه دوست دارم یک سند در رایانه ام باز باشد و بنویسم ، "این جواب داد. این کار نکرد. " ما واقعاً خاطرات بدی داریم و این یک روش عالی برای یادآوری برای دفعات بعدی است. شما همیشه می توانید آن سند را بنشینید و بگویید ، "هی ، به یاد داشته باش این کار را انجام بده ، این کار را نکن ، ابله."
  • و من کاملاً معتقد هستم که اگر امروز اینجا هستید ، حداقل یک کلاس آنلاین موفق در خود دارید. و این همان چیزی است که هم اکنون می توانید روی آن کار کنید.

و لطفاً ، لطفاً به یاد داشته باشید هیچ چیزی که من با شما در میان گذاشته ام تئوری نیست یا ممکن است مفید باشد. این دقیقاً همان کاری است که من در تجارت خود انجام داده ام تا دوره ایجاد کنم و آزادی عمل را برای انجام هر کاری که می خواهم انجام دهم.

مهم نیست از کجا می آیید یا از کجا شروع می کنید. من اکنون به هزاران نفر در سراسر جهان کمک کرده ام تا با ایجاد برنامه های دوره های آنلاین بسیار جذاب خود ، دوره های شخصی خود را در هر مکان قابل تصور و ایجاد کنند.

در اینجا یادآوری برخی از مزایای بزرگ ایجاد یک دوره آنلاین وجود دارد:

کارهای مقدماتی پس از آن سالها حقوق دریافت کنید

ارزش بالا همراه با قیمت های بالا است

آموزش آنچه قبلاً می دانید

کمک به مردم

راه نهایی برای دستیابی به افراد بیشتر و تأثیرگذاری زیاد

مقیاس های یک به یک را تنظیم کنید تا بتوانید یک تجارت مبتنی بر آزادی ایجاد کنید

نکته این است که درگیر آن تبلیغات اینترنتی پرتاب که نیاز به شش رقمی یا هر موفقیت دیگری است ، نشوید. این فقط آغاز است ، دوست من.

انجام یک راه اندازی ، لیست ایمیل شما را ایجاد کرده و اعتبار شما را افزایش می دهد. این مانند این است که پرچمی را در شن و ماسه بگویید که "خوب ، این موضوع من است" ، و ایجاد فرصت های مختلف. همچنین اگر بعداً می خواهید شرکایی را بیاورید ، اثبات مفهوم است. اگر می خواهید شرکایی برای ارتقا or دوره خود یا مواردی از این قبیل وارد کنید ، با راه اندازی خصوصی خود شروع می کنید زیرا نتایج خود را می گیرید (اثبات مفهوم)

و اتفاقاً (من نمی خواهم اینجا را خیلی دیوانه کنم و شما را گیج کنم اما یک واقعیت جالب است) در آینده می توانید راه اندازی های خودکار داشته باشید تا افراد را برای راه اندازی دوره آنلاین خود بیاورید 24 / 7 در مهلت های خود. اما این کار با راه اندازی VIP شروع می شود تا دوره خود را با صدای بلند بیرون بکشید. سر و صدا ایجاد کنید..

پرتاب های VIP دانش آموز من بسیار جذاب بوده است ، در همه جا از چند هزار دلار ، که کاملاً زندگی را تغییر می دهد و چیزی است که شما برای رسیدن به شش رقم ، و همه چیز در این قسمت ایجاد می کنید.

و بگذارید یک چیز دیگر اضافه کنم ... آخرین مهلت.




نظرات