آموزش فروش دوره آنلاین دوره یکی از ابندایی ترین اصول است که باید آموزش ببینید. دوره ی آنلاین شما می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی و تقویت ارتباط با مشتریان شما باشد. از دوره آنلاین خود استفاده کنید تا به مردم نشان دهید برند شما چیست. به آنها نشان دهید چه چیزی شما را از رقابت بهتر می کند. روابط محکم برقرار کنید و ببینید که چگونه وفاداری و طرفداری برای دوره خود رشد می کند. نکته مثبت این است که هرکسی می تواند دوره های آنلاین ایجاد کند و بفروشد. تنها چیزی که شما نیاز دارید دانش و توانایی صحبت کردن در مورد یک موضوع با علاقه است. در این مقاله می آموزید چطور کلاس ها و دوره های آنلاین خود را بازاریابی کنید، اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید و خیال آن ها را برای خرید راحت کنید. ولی نکته اینجاست رویکرد فروش مثل گذشته کار نمی کند. از آنجا که مشتریان بالقوه به شما اعتماد ندارند ، شما را نادیده می گیرند و اقدامی نمی کنند. در عوض، شما باید مدل آموزش را در پیش بگیرید. با آموزش اعتماد ایجاد می کنید. با تدریس حرفه ای عالی به نظر می رسید. با آموزش رابطه برقرار می کنید. با آموزش، روند فروش هم برای شما و هم برای مشتری بسیار آسان می شود. به جای اینکه بخواهید بلافاصله به مخاطبان خود چیزی بفروشید ، ابتدا باید یک چیز ارزشمند به آنها ارائه دهید تا در مورد مشکلی که دارند به آنها آموزش دهید. مقالات رایگان ، سی دی های رایگان ، دی وی دی های رایگان ، وبینارهای آنلاین و غیره همه از ابزارهای آموزشی بسیار خوبی هستند که می توانید استفاده کنید. به تاخیر انداختن فروش از دو نظر مفید هستند. اولین مورد این است که نشان می دهد شما قبل از گرفتن چیزی را ارائه می کنید، بنابراین مقاومت مشتری در خرید را کاهش می دهد. ثانیا ، شما را به عنوان یک فرد ماهر و متخصص نشان می دهد. در مورد آن فکر کنیدک شما ترجیح می دهید از چه کسی بخرید؟ یک نفر که دنبال شما راه بیفتد تا دوره ای به شما بفروشد یا معلم خصوصی متخصصی است که منافع شما را در ذهن دارد و می خواهد به شما در حل مشکلی که دارید کمک کند؟ شما باید دست از فروش بکشید و آموزش ، مشاوره و راهنمایی دادن به مشتریان بالقوه در مورد مزایای محصولات و خدمات تان در مقایسه با رقبا در زمینه کاری تان شروع کنید. بیایید با این واقعیت روبرو شویم که هیچ کس نمی خواهد فروشنده ای کلیشه ای و غیرقابل اعتماد به نظر برسد. اما اگر خود را به عنوان پزشکی ببینید که مشکلات مردم را پیدا می کند و برای آنها درمانی تجویز می کند ، مطمئن هستم که در این شرایط ، به عنوان یک مشاور تحصیل کرده ، آگاه ، با کفایت ، با اعتماد به نفس و توانمند ، فروش شما بسیار راحت تر خواهد بود. به عبارت دیگر، نگذارید حتی برای یک لحظه مخاطبانتان فکر کنند شما به دنبال این هستید که چیزی بفروشید. فروش همراه با مشاوره و نصیحت، مؤثرترین، بادوام ترین و اثرگذارترین استراتژی بازاریابی است که صاحب کسب و کار میتواند در کسب و کارش ازآن استفاده کند. توازن قدرت اکنون در اختیار کسانی است که تصمیم می گیرند مشتریان یا مشتریان بالقوه را در مورد مزایای محصولشان توصیه، مشاوره و آموزش دهند. این تنها راه بازیابی قدرت از خریداران در دنیای پر هرج و مرج و مشارکتی است که امروز در آن زندگی می کنیم ، بنابراین فروش را متوقف کرده و مشاوره و آموزش را شروع کنید. مشتریان و مدیر بانکتان بیشتر از شما قدردانی خواهند کرد.
در اینجا چند روش برای جلب اعتماد وجود دارد:
اعتماد سازی یکی از ترفندهای آموزش فروش دوره آنلاین است .
-سایت اینترنتی
وب سایت شما احتمالاً یکی از اولین مکانهایی است که مشتریان بالقوه شما را می شناسند.
– شماره تلفن
شماره تلفن باید در ابتدای هر صفحه باشد
– نشانی
حتی اگر کار خود را در خانه انجام می دهید ، می توانید از خدمات دفتر مجازی برای ملاقات با مشتریان و ارائه آدرس شغلی خود در سایت خود استفاده کنید.
– سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.
– طراحی خوب یا ظاهر خوب.
طرح را دست کم نگیرید. حتی اگر سایت خود را بسازید ، از الگوهای جذاب و آسان استفاده کنید که با هزینه بسیار کمی در دسترس هستند.
-نشانی ایمیل
ضمانت یکی از ترفندهای آموزش فروش دوره آنلاین
وارونه سازی ریسک به عنوان تضمین به این معنی است که اگر محصول یا خدمات برای مشتری مناسب نبود آن کسی که ضرر میکنید شما باشید نه آن ها. این تضمین باید فراتر از حرفی کلیشه ای مانند “ضمانت بازگشت پول” یا “تضمین رضایت” باشد. با داشتن چیزی برای از دست دادن در صورت عدم موفقیت، مسیر فروش شما آسان تر می شود و به راحتی از احساس خطر کردن مشتریان پیشگیری خواهید کرد. اگر می خواهید هنگام استفاده از این تکنیک واقعاً موثر باشید ، باید از مزخرفاتی که همه می گویند مانند اطمینان از رضایت مشتری خودداری کنید. ضمانت شما باید کاملاً واضح و مشخص کننده ترس و عدم اطمینان مشتری نسبت به خرید باشد.
مثالی کاربردی:
شما وقتی میخواهید پلتفرمی برای برگزاری کلاس آنلاین انتخاب کنید حتما نگران قطع و وصلی زیاد سیستم هستید، نگران این که مشکلی پیش بیاید و کسی نباشد که پاسخگو باشد و به شما کمک کند به عبارتی پشتیبانی خوبی وجود نداشته باشد و ده ها دغدغه دیگر. کاری که رومیت که پلتفرمی برای برگزاری کلاس آنلاین است کرده است این است که به شما اجازه می دهد به مدت دو هفته به صورت رایگان از امکانات آن استفاده کنید و کلاس های خود را تشکیل بدهید و برگزار کنید. در ضمن رومیت تضمین پشتیبانی رایگان و آموزش را به شما می دهد. (صفحه دریافت اکانت رایگان برگزاری کلاس آنلاین رومیت) آیا این نوع ضمانت خیلی پر ریسک است؟ فقط اگر کار خود را بد انجام دهید. اما اگر به ارائه خدمات عالی به مشتریان خود و آموزش كاركنان خود به روشی متناسب با آن پایبند باشید ، تقریباً خطری برای شما وجود ندارد. از همه مهمتر، خطر مشتری بالقوه شما تقریباً صفر است، و این باعث می شود فروش بهتر شود. در واقع، قانون ممکن است شما را ملزم به تضمین کیفیت خدمات و محصولات خود کند و در صورت عدم پاسخگویی، مجبور به جبران خسارت خواهید بود. بنابراین وقتی یک شرط قانونی وجود دارد، چرا کمی خطر نمی کنید و آن را به عنوان یک ویژگی در بازاریابی خود تبلیغ نمی کنید؟ نکته دیگری در مورد ضمانت وجود دارد. اگر فرد اخلاقی هستید، احتمالاً قبلاً ضمانت کرده اید، اما فقط از آن به نفع خود در بازاریابی استفاده نمی کنید. پس چرا در مورد آنچه در حال حاضر انجام می دهید صحبت نکنید. اکثر مردم صادق هستند و در صورت تحقق خدمتی که قول داده اید از ضمانت شما سو استفاده نمی کنند. حتی اگر تعداد معدودی را که از ضمانت شما سو استفاده می کنند در نظر بگیرید ، بازهم به نفع شما خواهد بود زیرا ضمانت قوی باعث جذب بیشتر مشتری می شود تا ضمانت ضعیف و مبهم.